
Oana Medrea a absolvit programul de masterat Teatrologie, Management şi Marketing Cultural al Facultății de Teatru, din cadrul UNATC „I. L. Caragiale“, în 2014, iar în 2012 ciclul licență al secției Teatrologie – Management Cultural, Jurnalism Teatral din cadrul aceleiași universități. Din anul 2009, a început să colaboreze cu: Festivalul Național de Teatru, Festivalul Internaţional de Teatru de la Sibiu, Festivalul Internațional Shakespeare de la Craiova, Festivalul „VeDeTeatru“ de la Buzău, Festivalul „Toma Caragiu“ din Ploieşti. Periodic, scrie articole în revistele „Teatrul azi“ și „Yorick“. A lucrat ca specialist în comunicare și relații publice în cadrul Departamentului Marketing şi Comunicare al Teatrului de Operetă şi Musical „Ion Dacian“, iar apoi în cadrul Direcției Marketing – Biroul Relații Publice al Operei Naționale București. În prezent, desfășoară activități de promovare și comunicare publică în calitate de colaborator al Teatrului Excelsior din București și al Institutului Național pentru Cercetare și Formare Culturală. De asemenea, a fost implicată în diverse proiecte independente ale Asociației Punctart.
Comentarii recente